Wednesday 29 February 2012

Leap Year

Stylish Island
Dziś dzień dla odważnych dziewczyn! Tradycja głosi (nigdy nic na ten temat nie słyszałam w Polsce, ale w Irlandii i Wielkiej Brytanii jest to bardzo znana tradycja), że to własnie dziś dziewczyny mogą się oświadczać swoim facetom. Na pewno są wśród Was takie, które czekają już jakiś czas i nic. Dużo facetów przeciąga podjęcie takiej decyzji w nieskończoność! Jest to zatem świetna okazja aby wziąć sprawy w swoje ręce :-) Ja już się swoje wyczekałam, ale jakoś mój facet się w końcu sam zabrał do roboty i przy pomocy mojego brata muszę powiedzieć, ze wyszło mu to całkiem do rzeczy. Oczywiście mój brat nie wiele miał wspólnego z naszymi zaręczynami, ale uczestniczył w "głębokich" rozmowach na temat pierścionka. Sam zakup jak się później okazało nie wystarczył. W dniu zaręczyn dowiedziałam się, że mój luby nosił ten pierścionek przez ponad trzy miesiące, bo czekał na właściwy moment :-) Ale było warto.
To od Was zależy jak potraktujecie sprawy. Na pewno jest dziś szansa na małe przypomnienie facetom, że diamenty są najlepszym przyjacielem kobiety.
A ja polecam Wam stronę www.astleyclarke.com. Firma specjalizuję się w sprzedaży biżuterii luksusowej. A czym się różni od zwyczajnych sklepów jubilerskich? Współpracuje z projektantami biżuterii z całego świata i dzięki temu oferuje niesamowity wybór. I nawet jeżeli nie macie dziś w planach zaręczyn, to warto popatrzeć co by Wam się "przydało" :-)






source: www.astleyclarke.com

4 comments:

  1. Nie, nie, zdecydowanie wolę czekać na Jego ruch w tym kierunku ;)
    Przedostatni pierścionek *_*

    ReplyDelete
  2. Ja już "po" :D Ale rzeczywiście są takie dziewczyny, które czekają i one mają swój dzień dziś :)

    ReplyDelete
  3. Oj ja też miałam swoje cudowne zaręczyny i właśnie przedwczoraj była ich pierwsza rocznica:
    http://www.fashionable.com.pl/2012/02/24/republica-dominicana-karaibski-sen-cz-1/#comment-168
    Pierścionki na zaręczyny preferuję tradycyjne, ale te sa piękne i chętnie dostałabym je na inne okazje;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You might also like: