Friday 17 February 2012

VB




Razem z koleżanką postanowiłyśmy wczoraj zobaczyć nową kolekcję Victorii Beckham. Na chwilę obecną wyłączność na sprzedaż jej sukienek w Londynie ma Harvey Nicholls. Okazało się niestety, że po sukienkach nie ma już śladu. Cała kolekcja zniknęła w przeciągu dwóch dni! Zostały tylko pięknie ubrane manekiny z głowami kotów. 
Zostałyśmy też poinformowane, że owszem sukienki jeszcze się pojawią, ale trzeba się wpisać na listę dla oczekujących. Od razu przypomniała mi się scena z Seksu w Wielkim Mieście, kiedy to Samantha chciała kupić torebkę Birkin od Hermesa. Pomimo tego, że kolekcja VB została zaadresowana do zupełnie innej grupy kobiet (ceny sukienek zaczynają się już od £395), to ich popularność jest ogromna. Nie jestem pewna czy to tylko urok tych sukienek, czy też może sama osoba Victorii Beckham. Zakup jej sukienek daje chyba kobietom nutkę nadziei, że i ich życie może być tak fantastyczne. I jak zauważyła moja koleżanka, te sukienki są bardzo praktycznie i większość z nich można nosić do pracy. Jeżeli macie w planach założyć taka sukienkę co najmniej 10 razy, to jej cena wyniesie £39,00 na każdą okazję (brzmi trochę lepiej niż £390! :-)) 





Stylish Island
                                                                              Stylish Island
                                                                   Stylish Island


5 comments:

  1. muszę przyznać, że nawet nawet niektóre sukienki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na żywo wyglądają jeszcze lepiej, są bardzo porządnie wykonane. Jak się jeszcze pojawia w sklepie, to może uda mi się zrobić parę zdjęć. Pozdrawiam :-)

      Delete
  2. Jestem zauroczona Twoim blogiem :) Dołączam do obserwatorów:)
    pzdr
    Monika

    ReplyDelete
  3. Ja bym chciała je wszystkie uwielbiam VB

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You might also like: