Tuesday 17 April 2012

Sałatka z wędzonym łososiem


Staram się ostatnimi czasy jeść zdrowo i lekko. Myślę, że jest więcej dziewczyn, które na wiosnę chcą wyglądać dobrze. Sałatka z łososiem jest daniem, które wykonamy w niecałe 10 minut! Jest pełna protein i co najważniejsze...nie będzie nam potrzebny sos. A to właśnie w sosach zazwyczaj kryją się wszystkie kalorie :)

A co nam dziś będzie potrzebne?
- 1 żółta papryka
- jedno jajko
- duża garść swieżego szpinaku
- wędzony łosoś
- łyżka kaparów

A co robimy?




Paprykę pieczemy na grillu do momentu, kiedy skóra zacznie się marszczyć. 
Jajko smażymy na patelni teflonowej na minimalnej ilości tłuszczu (jeżeli macie dobrą patelnię, to tluszcz w ogóle nie będzie Wam potrzebny)
Szpinak układamy na talerzu, na nim kładziemy kawałki łososia i pokrojoną paprykę z grilla. Całość posypujemy kaparami a na środku umieszczamy jajko sadzone!Pychota :-)




6 comments:

  1. Z takim połączeniem spotykam się pierwszy raz ! :) Sałatki na kolacje lubię jadać, ale zazwyczaj nie ma mnie w domu o kolacyjnej porze i wcinam coś co mogę schować do torebki.

    ReplyDelete
  2. pysznie wygląda!

    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  3. Cudowny przepis, ale mi narobiłaś ochoty! Uwielbiam łososia w każdej postaci, ostatnio jadłam pysznego grilowanego z warzywkami, ale na wędzonego też mam ochotę!:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    ReplyDelete
  4. Pierwszy raz widzę takie połączenie składników ;-)

    zapraszam do mnie na konkurs

    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/2012/04/konkurs-z-nagrodami.html

    ReplyDelete
  5. Łosoś i szpinak to jest to! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You might also like: